flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік у порівнянні з 2013 роком

23 січня 2015, 14:00

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Первомайського

міськрайонного суду

Харківської області

09 січня 2015 року

_________________ С.О. Клименко

 

 

А Н А Л І З

стану організації роботи зі зверненнями громадян

за  2014 рік у порівнянні з 2013 роком

 

       У Первомайському міськрайонному суді Харківської області протягом 2014 року постійно проводилась робота в сфері реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України, Законами України “Про звернення громадян”, “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих рад” та іншими нормативно-правовими актами України.          

Відповідальним за здійснення роботи зі зверненнями громадян у суді призначено консультанта, що сприяє більш якісному попередньому аналізу кореспонденції, контролю за дотриманням терміну розгляду звернень громадян, тощо.          

В аналізовані періоди всі звернення громадян оформлювалися відповідно до вимог зазначеної інструкції. На кожне звернення громадян заводилися реєстраційно-контрольні картки в паперовому варіанті та в автоматизованій системі документообігу суду Д-3. Провадження по зверненнях велося вірно за усіма реквізитами.           

У 2014 році до Первомайського міськрайонного суду Харківської області не надходило жодних звернень та скарг, на відміну від порівняльного періоду, коли було розглянуто 3 звернення (у тому числі 2 скарги, 1 визнана необґрунтованою, по 1 – роз’яснено повноваження особі, що скаржиться):  

- заява Лисицького В.М. про надання інформації про вжиття організаційно-адміністративних заходів щодо тривалого нерозгляду справи. Надійшла 14.01.2013 р., розглянута 23.01.2013 р. Заявникові роз’яснено причини тривалого знаходження справи в провадженні різних суддів; 

- скарга Чорній Р.Д. на дії судді щодо тяганини по справі. Повідомлено скаржника про проведену бесіду із суддею про дотримання розумних строків при розгляді справи; роз’яснено недопустимість втручання голови суду у діяльність судді при винесенні рішень; 

- скарга  Палко О.О. на неправомірні дії посадових осіб правоохоронних органів Харківської області та Первомайського міськрайонного суду Харківської області. Надійшла 01.06.2013 р., розглянута 05.06.2013 р. Особі, що скаржилася, повідомлено, що факти, викладені у скарзі, будуть розглянуті в ході судового розгляду кримінальної справи, яка знаходиться в провадженні судді, а також роз’яснено право оскарження судового рішення.                      

 Звернення у 2013 році розглядалися у такі терміни: до 5 діб – 1, до 15 діб – 2, до 30 діб – 0.                                                                                               Повторні звернення до суду за вказані періоди не надходили, на контроль звернення не бралися.  

            За звітний період звернень від ветеранів війни не надходило; у порівняльному періоді ці показники також нульові.          

            В суді здійснювався особистий прийом громадян головою суду та іншими посадовими особами з дотриманням відповідного графіку, який розміщений в приміщеннях суду в зручному для огляду місці. Формувався журнал особистого прийому громадян головою суду, у якому зазначалися дата проведення прийому, прізвища заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду, проте через брак місця приміщення для особистого прийому громадян в суді відсутні.           

Серед причин відсутності надходження звернень громадян у аналізованому періоді можна назвати постійне вдосконалення роботи апарату Первомайського міськрайонного суду Харківської області у цій сфері, а також підвищення рівня обізнаності громадян у правових питаннях, насамперед через покращення рівня співпраці ЗМІ з судовою владою.  

            Висновок: в цілому протягом 2014 року організація та ведення роботи зі зверненнями громадян у Первомайському міськрайонному суді Харківської області проводилась на належному професійному рівні, відповідно до вимог чинного законодавства.  

            Пропозиції: у 2015 році періодично звертати увагу на заняттях з апаратом суду, суддями та помічниками суддів на актуальні положення Закону України “Про звернення громадян”, Законів України “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих рад” в частині розгляду депутатських звернень і запитів, постійно вдосконалювати роботу ділянки зі зверненнями громадян у суді.           

Крім того, необхідно максимально наповнювати корисною інформацією офіційну сторінку Первомайського міськрайонного суду Харківської області на веб-порталі «Судова влада України», а також періодично висвітлювати в засобах масової інформації найбільш актуальні питання організації роботи суду, з метою попередження надходження звернень.

 

 

                Консультант

Первомайського міськрайонного суду

          Харківської області                                                                                          Н.С. Зіновєва