flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк  документів,
які надаються запитувачам інформації

 

  1. Ця інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (з урахуванням редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 4), визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Первомайським міськрайонним судом Харківської області (далі – судом).

 

  1. У разі надходження до суду інформаційного запиту, зі змісту якого вбачається необхідність здійснення копіювання або друку документів обсягом більше як 10 сторінок, судом здійснюється розрахунок фактичних витрат на копіювання або друк документів за запитом.

 

  1. Відомості про кількість сторінок, які підлягають оплаті, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, та розрахунок фактичних витрат повідомляються запитувачу інформації.

 

  1. Відшкодування запитувачем фактичних витрат здійснюється в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 №740 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 4).

 

  1. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється на рахунок надавача інформації через установи банків чи відділення зв’язку.

 

  1. Видача/направлення копій документів запитувачу здійснюється після пред’явлення оригіналу квитанції, яка засвідчує відшкодування фактичних витрат.

 

  1. У разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням відповіді на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), відповідь на запит на інформацію не надається. Відмовою вважається також ненадання оригіналу квитанції, який підтверджує сплату коштів на рахунок суду.


 

Додаток 1

ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Послуга, що надається

Граничні норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

(5 грн. 40 коп.)

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

 (8 грн. 50 коп.)

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

( 8 грн.50 коп.- 13 грн.40 коп.)

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

(2 грн.70 коп.)

__________
Примітка


Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

З 1 січня 2023 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць становить 2684 грн., під час воєнного стану прожитковий мінімум є фіксованим увесь рік.

  

 

  ЗАЯВКА

 

від «___» __________ 20___ року                                                                                         №_________

 

на виписку рахунка для здійснення оплати

витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом на інформацію

 

_________________________________________________________________________________

(назва документа)

 

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

(назва структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)

 

Прізвище та ініціали запитувача –

фізичної особи, найменування запитувача –

юридичної особи

 

  

Послуга, що надається

Вартість виготовлення 1 аркуша, грн

Кількість аркушів

Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А4 або меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

 

Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А3 або більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

 

Копіювання або друк копій однієї сторінки документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

_____________________
(дата)

__________
(підпис)

________________________
(П.І.Б.)

РАХУНОК № _________

"____" ______________ 20___ року

на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

 

Отримувач коштів

ГУК Харків обл/МТГ Первомай/22030101 

Код отримувача (код за ЄДРПОУ)

37874947 

Банк отримувача

Казначейство України(ел. адм. подат.) 

Код банку отримувача (МФО)

899998 

Рахунок отримувача

UA188999980313181206000020647 

Код класифікації доходів бюджету

22030101 

Призначення платежу

*;101;__________(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку у паспорті); відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію _______________ (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Первомайський міськрайонний суд Харківської області (назва суду).

 

Платник: ___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

Місце реєстрації, телефон _____________________________________________________________________

  

Найменування

Кількість аркушів

Вартість виготовлення 1 аркуша, грн

Сума

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

 

 

Загальна сума, що підлягає оплаті___________________________________________грн. ____________коп.

                                                                   (сума словами)