flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернень громадян за 2019 року

09 червня 2020, 14:38

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Первомайського

міськрайонного суду

Харківської області

11 січня 2020 року

_________________ М.М. Босняк

 

 

А Н А Л І З

стану організації роботи зі зверненнями громадян

за 2019 рік в порівнянні з 2018 роком

 

             У 2019 році в Первомайському міськрайонному суді Харківської області проводилась постійна робота по реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України “Про звернення громадян”.

      

Робота зі зверненнями громадян у суді проводилася також на підставі Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінета Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 в редакції від 28.01.2011 року,  Законів України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 із змінами та доповненнями, “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих рад” в частині розгляду депутатських звернень і запитів.

 

Для більш повного інформування громадян про стан роботи суду на офіційному веб-сайті суду розміщено актуальну інформацію про судову звітність, а також зразки процесуальних документів та списки справ, призначених до розгляду.

 

          Протягом звітного періоду звернення громадян оформлювалися відповідно до вимог зазначеної інструкції. На кожне звернення громадян заводилися реєстраційно-контрольні картки. Провадження по зверненнях велося вірно за усіма реквізитами.

           

У 2019 р. до Первомайського міськрайонного суду Харківської області надійшло  лише 2 звернення громадян, це 1 заява та 1 пропозиція (у порівняльному періоді цей показник був – 1 скарга), а саме:

 

  • пропозиція Дем’янченко А.С., Процько М.І. щодо узагальнення судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті, обговорення його на нарадах. Надійшла 14.01.2019 року, розглянута 16.01.2019 р.

По зверненню надано відповідь про недоцільність проведення зазначеної практики в планах роботи суду та прийняття до відома проведеного узагальнення та використання у подальшому в разі надходження справ визначеної категорії;

 

  • заява Костогриза Р.О. , Процько М.І. щодо надання інформації стосовно функціонування підсистеми «Електронний суд». Надійшла 16.05.2019 р., розглянута 23.05.2019 р. Надано відповідь щодо кількості заяв, що надійшли, та про неможливість надання висновків щодо ефективності, зручності або проблематики у плані переходу зі звичних прийомів роботи на той, що відбувається із застосуванням підсистеми.

 

 

Звернення у 2019 році розглядалися у такі терміни: до 5 діб – 1, до 15 діб – 1, до 30 діб – 0;                                     

у 2018 році розглядалися у такі терміни: до 5 діб – 0, до 15 діб – 1, до 30 діб – 0;.                                     

                                                  

           Повторні звернення до суду за вказані періоди не надходили.

           

            За звітний період звернень від ветеранів війни не надходило; у порівняльному періоді ці показники також нульові.

         

            В суді здійснювався особистий прийом громадян головою суду та іншими посадовими особами з дотриманням відповідного графіку, який розміщений в приміщеннях суду в зручному для огляду місці. Формувався журнал особистого прийому громадян головою суду, у якому зазначалися дата проведення прийому, прізвища заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду. Приміщення для особистого прийому громадян в суді відсутні за браком місця.

           

Якщо у відвідувачів суду виникали питання, вони за загальним правилом вирішувалися під час особистої бесіди громадян та посадових осіб суду шляхом роз’яснення особам їх процесуальних прав та обов’язків, забезпечення особам доступу до інформації відповідно до ЗУ "Про доступ до публічної інформації".

 

            Висновок: в цілому стан організації та ведення роботи зі зверненнями громадян у 2019 р. знаходився на належному, професійному рівні, відповідав вимогам чинного законодавства, що вбачається з невеликого надходження звернень.

 

            Пропозиції: Вдосконалювати роботу ділянки зі зверненнями громадян у майбутньому, звертати увагу на заняттях з апаратом суду, суддями та помічниками суддів на актуальні положення Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348, Законів України “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих рад” в частині розгляду депутатських звернень і запитів, щоквартально, відповідно до плану виконання Постанов колегії ТУ ДСА України від 6 грудня 2019 року, проводити моніторинг причин, що призводять до надходження звернень.

           

Крім того, необхідно періодично висвітлювати в засобах масової інформації найбільш актуальні питання організації роботи суду, максимально наповнювати корисною інформацією офіційну сторінку Первомайського міськрайонного суду Харківської області на веб-порталі «Судова влада України».

 

 

Консультант

Первомайського міськрайонного суду

Харківської області                                                                                                      Т. Карпенко