Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ»
Т.в.о. голови Первомайського
міськрайонного суду
Харківської області
_________________Станіслав БИБЛІВ
« 08 » січня 2025 року
АНАЛІЗ
стану організації роботи зі зверненнями громадян
за 2024 рік в порівнянні з 2023 роком
Протягом 2024 року в Первомайському міськрайонному суді Харківської області проводилась робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України “Про звернення громадян”.
Робота зі зверненнями громадян у суді проводилася на підставі Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінета Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 в редакції від 27.06.2023 року, Законів України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 із змінами та доповненнями, “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих рад” в частині розгляду депутатських звернень і запитів.
Для більш повного інформування громадян про стан роботи суду на офіційному веб-сайті суду розміщено актуальну інформацію про порядок роботи установи, судову звітність, реквізити рахунків, а також зразки деяких процесуальних документів та списки справ, призначених до розгляду, тощо.
Зведеною номенклатурою справ суду передбачено окремий розділ 03 «Звернення громадян та доступ до публічної інформації». Всі номенклатурні справи заведено і оформлено належним чином.
У суді ведеться Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян (номенклатурний номер 03-05). Ведення журналу відповідає вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
У 2024 році у порівнянні з 2023 роком до Первомайського міськрайонного суду Харківської області надійшло чотири звернення громадян (протягом 2023 року надійшло одне звернення громадян), а саме:
за 2024 рік
- скарга Нергеша Сергія Петровича на організацію роботи суду щодо невчасного вручення повного тексту ухвали про продовження строку запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою. Надійшла 10.01.2024 року, відповідь надано 12.01.2024 року. За результатами розгляду повідомлено скаржника про дату та час отримання ним повного тексту ухвали про продовження строку запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, та що відповідно до ч.3 ст. 395 КПК України, для особи, яка тримаються під вартою, строк подачі апеляційної скарги обчислюється з моменту вручення їй копії судового рішення;
- скарга Герасимчука Олега Олександровича представника Волченка Михайла Олександровича на організацію роботи суду щодо невчасного надіслання копії судового рішення із відміткою про набрання законної сили. Надійшла 20.06.2024 року, термін надання відповіді продовжено до 02.07.2024 року.
- скарга представника ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» Дмитрієва Руслана Ігоровича, щодо невидачі виконавчого документу на вимогу позивача. Надійшла 03.10.2024 року, відповідь надано 08.10.2024 року. За результатами розгляду повідомлено скаржника, що цивільна справа №632/2608/21 за позовом ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» до Зейферта Івана Антоновича про відшкодування матеріальної шкоди в порядку регресу направлено за підсудністю до Полтавського районного суду Полтавської області. Також було повідомлено, що для отримання виконавчого документа необхідно звернутися до вищезазначеного суду.
- скарга захисника Дмітрієвої Ліни Михайлівни щодо неякісного та невчасного виконання посадових обов’язків співробітниками суду. Надійшла 29.07.2024 року, термін надання відповіді продовжено до 08.08.2024 року. За результатами розгляду повідомлено скаржника, що в програмі КП «Д-3» та системі електронного суду відбувся технічний збій та документи були відображені в електронному кабінеті користувача електронного суду невчасно, у зв’язку з тим, що застосовувались аварійні відключення електроенергії. Відносно некоректної поведінки помічника судді було проведено співбесіду на якій звернуто увагу, що працівник повинен з повагою ставитися до відвідувачів суду, а також дотримуватися вимог етикету телефонної розмови.
за 2023 рік
- звернення Смаль І.А. щодо сприяння з проведення опитування, надійшло звернення 24.08.2023, відповідь надано 31.08.2023. За результатом розгляду повідомлено заявника, що судді Первомайського міськрайонного суду Харківської області ознайомлені та надані їм посилання для проходження анкетування в електронній формі.
Вказані звернення оформлено відповідно до вимог Інструкції. На звернення громадян було заведено реєстраційно-контрольну картку в автоматизованій системі документообігу суду, зроблений відповідний запис до Журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Провадження по зверненню велося вірно за усіма реквізитами.
Звернення протягом 2023 року розглядалося в такі терміни: до 5 діб – 0, до 15 діб – 1, до 30 діб – 0.
Звернення протягом 2024 року розглядалося в такі терміни: до 5 діб – 2, до 15 діб – 2, до 30 діб – 0.
Повторні звернення до суду за вказані періоди не надходили. За звітний період звернень від ветеранів війни також не було; у порівняльному періоді ці показники також нульові.
У суді сформовані журнал особистого прийому громадян головою суду (номенклатурна справа № 03-07) та журнал особистого прийому громадян керівником апарату суду (номенклатурна справа № 03-08), які ведуться належним чином. Приміщення для особистого прийому громадян у суді відсутні за браком місця.
Повною мірою у суді забезпечено доступ до інформації відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Висновок: стан організації та ведення роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік знаходився на належному, професійному рівні, відповідав вимогам чинного законодавства, не зважаючи на складні умови військового стану.
Пропозиції: Забезпечувати, не зважаючи на складні умови функціонування суду в реаліях дії в Україні військового стану, реалізацію громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України “Про звернення громадян”, вдосконалювати вказану ділянку роботи, максимально наповнювати корисною інформацією офіційну сторінку Первомайського міськрайонного суду Харківської області на веб-порталі «Судова влада України» з метою запобігання надходження звернень до суду.
Консультант суду Аліна ЄРЬОМІНА