Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
Додаток 1
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки (5 грн. 40 коп.) |
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки (8 грн. 50 коп.) |
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки ( 8 грн.50 коп.- 13 грн.40 коп.) |
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки (2 грн.70 коп.) |
|
__________ |
З 1 січня 2023 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць становить 2684 грн., під час воєнного стану прожитковий мінімум є фіксованим увесь рік. |
ЗАЯВКА
від «___» __________ 20___ року №_________
на виписку рахунка для здійснення оплати
витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
_________________________________________________________________________________
(назва документа)
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)
Прізвище та ініціали запитувача – фізичної особи, найменування запитувача – юридичної особи |
|
Послуга, що надається |
Вартість виготовлення 1 аркуша, грн |
Кількість аркушів |
|
Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А4 або меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А3 або більшого розміру (у тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
Копіювання або друк копій однієї сторінки документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
_____________________ |
__________ |
________________________ |
РАХУНОК № _________
"____" ______________ 20___ року
на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
Отримувач коштів |
ГУК Харків обл/МТГ Первомай/22030101 |
Код отримувача (код за ЄДРПОУ) |
37874947 |
Банк отримувача |
Казначейство України(ел. адм. подат.) |
Код банку отримувача (МФО) |
899998 |
Рахунок отримувача |
UA188999980313181206000020647 |
Код класифікації доходів бюджету |
22030101 |
Призначення платежу |
*;101;__________(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку у паспорті); відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію _______________ (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Первомайський міськрайонний суд Харківської області (назва суду). |
Платник: ___________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
Місце реєстрації, телефон _____________________________________________________________________
Найменування |
Кількість аркушів |
Вартість виготовлення 1 аркуша, грн |
Сума |
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію |
|
|
|
Загальна сума, що підлягає оплаті___________________________________________грн. ____________коп.
(сума словами)